Nice Medya tarafından gerçekleştirilen etkinlik, sektör uzmanlarını, fikir liderlerini ve çeşitli sektörlerden profesyonelleri müşteri hizmetleri deneyimindeki en son trendleri ve stratejileri tartışmak üzere bir araya getirdi.

TREDAŞ Müşteri Deneyimi ve Çağrı Merkezi Müdürü Ömer Yalçın, katılımcılara “Chatgpt Çağrı Merkezinde” başlıklı oturum gerçekleştirdi. 

Yalçın, oturumda TREDAŞ’ın müşteri hizmetlerinde yapay zeka ve dijital dönüşüm süreçlerini paylaştı. 

Trakya’da yaklaşık 20 bin kilometrekare alanda 30 bin kilometre uzunluğundaki elektrik hattının ve 100 bini aşkın aydınlatma direğinin 7/24 kesintisiz çalışabilmesi için bakım ve onarım çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini belirten Yalçın, “Bölgede yaşayan vatandaşlarımızın memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek adına Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığımızın öncülüğünde ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu regülasyonlarına uyum sağlamak adına kendimizi sürekli geliştiriyoruz. 2018 yılında elektrik dağıtım sektöründe Avrupa’da ilk ve tek olarak geliştirdiğimiz yapay zeka destekli dijital asistanımız TREDAŞ Enerjik, çağrı yoğunluğumuzun yüzde 4’ünü karşılar hale geldi. 2023 yılının ikinci çeyreğinde devreye aldığımız Chatgpt entegrasyonumuz sayesinde 5 yıl içinde çağrı
yoğunluğunun yüzde 51’inin dijital müşteri temsilcisi tarafından karşılanmasını hedefliyoruz” dedi. 

Yalçın, dijital uygulamaların afetlerde büyük önem taşıdığının altını çizerek, “Dijital dönüşümler ile birlikte olası afet durumlarında çağrı merkezimizde oluşabilecek yoğunluk sırasında vatandaşlarımızın talep ve ihbarını anında iletebilmeleri sağlanıyor” değerlendirmesinde bulundu.

Gazete Bakış Haber Merkezi